Cum Să Obțineți Abdomene Strânse?
Cursuri | Despre Barbati | Sfaturi

Cum Să Obțineți Abdomene Strânse?

iunie 29, 2020

Mulți caută oameni să strângă mușchii abdomenului și fenomenul, așa că aspectul de corp al corpului cu mușchii abdomenului este proeminent, bărbații și femeile ar dori să o obțină, o mulțime de reclame promoționale atrag persoanele interesate. în această chestiune, să vă concentrați pe un anumit tip de exercițiu sau să mâncați un anumit tip de alimente Sau suplimente care cresc creșterea musculară fără a remarca faptul că procesul de construire a mușchiului în corp necesită multe etape și mulți pași care nu pot fi fragmentați, concentrați-vă unul pe altul. și neglijați pe ceilalți.

Între multiplicitatea de opinii despre ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează, există pași și sfaturi clare pentru a asigura rezultatul fără deteriorare și sunet.

Cum Să Obțineți Abdomene Strânse?
Cum Să Obțineți Abdomene Strânse?

O dietă echilibrată pentru o burtă plată

Concentrarea pe exerciții fizice nu poate fi suficientă pentru a evidenția mușchii abdominali, deoarece construirea mușchilor începe cu consumul de alimente sănătoase și sănătoase înainte de a începe să exercite exerciții stresante care nu vor funcționa dacă instrucțiunile de alimentație potrivite sunt neglijate, deoarece dieta este responsabilă de 90% pentru dorința rezultate, și asta se realizează prin:

  • Mâncând cantități adecvate de proteine, în raport cu proteinele, trebuie să respecte o cantitate suficientă, deoarece conține cel mai mare efect termic al organismului și să-l ajute să-și construiască mușchiul și să ardă grăsimea. Este demn de remarcat importanța consumării unei proteine ​​fără grăsimi.
  • Aportul de carbohidrați după exerciții fizice, se crede că carbohidrații sunt nocivi și provoacă creștere în greutate și ar trebui evitați atunci când doriți să construiți mușchi și că informațiile sunt, de asemenea, greșite și dăunătoare, deoarece carbohidrații sunt importanți pentru a atinge echilibrul nutrițional al organismului atunci când mâncați cantități adecvate. dintre ele, astfel încât să crească cantitatea oricărei componente alimentare cu mai mult decât nevoia de a provoca excesul de greutate, trebuie remarcat faptul că carbohidrații pot ajuta la construirea mușchilor abdominali încleștați atunci când sunt ingerate după antrenamentele sportive; pentru că șansa de a te îngrășa și de a păstra mai puțin, deci poți adăuga amidon sau orez brun, legume sau boabe pentru ca un Data să obțină corpul de vitamine, minerale, antioxidanți și fibre Pentru a te asigura că rămâi sănătos.
  • Mâncând grăsimi sănătoase, unele diete încurajează abținerea de la consumul complet de grăsimi, ceea ce poate provoca un dezastru nutrițional pentru organism. Grăsimile sănătoase sunt un element esențial în dietă și au un rol în stabilizarea nivelului de insulină din sânge, cu condiția ca mai multe grăsimi polinesaturate să fie grăsimi monosaturate care îl pot obține din nuci crude, ulei de pește și ulei de măsline.
  • Echilibrarea cantităților și calităților.
  • Asigurarea faptului că dieta conține toate componentele sale din sursele sale de sănătate este importantă, dar trebuie acordată atenție porțiunilor pe care individul le ia și să fie atent să fie adecvate activității sale și a vitezei de calorii arse în timpul orelor de exercițiu.
Citesti si   De ce n-ar trebui să bârfești

Exercițiu pentru a obține absuri strânse

Practica exercițiilor de măcinare (zdrobire) trebuie oprită excesiv. Este recomandat să faceți acest tip de exercițiu timp de 20 de minute de trei ori pe săptămână și nu trebuie să faceți mai mult decât atât, deoarece există multe exerciții mai productive și ajută la construirea de mușchi și pierderea grăsimii în mai multe cantități, care includ:

  • Exerciții squat cu ridicarea greutății
  • Exerciții de împingere cu haltere manuale (simple).
  • Exercițiu de ridicare a greutății
  • Exerciții de stres cu haltere în poziție de ședință militară.
  • Exerciții de depresie toracică.
  • Exerciții de ridicare a greutății în timp ce stai pe scaun.
  • Exerciții de ridicare a corpului în timp ce se lipește de o bară de fier.
  • Flotări.
  • Facand exercitii cardiovasculare. Atunci când practicați acest tip de exerciții, ar trebui să acordați atenție modului de aplicare și practicare a acestuia într-un mod lent, pe termen lung, cu o diversificare a formelor de exerciții pentru a arde mai bine grăsimea. Încălziți-vă bine înainte de a începe exercițiile pentru a evita deteriorarea mușchilor.
Citesti si   Cum să îţi dai seama imediat dacă cineva este PROST.

Sfaturi de urmat pentru o burtă plată

Pentru a obține un masaj de burtă, trebuie să urmați o dietă adecvată pe lângă exercițiile menționate mai sus. Se recomandă următoarele:

  • Respectați exercițiile și datele lor.
  • Consultați un antrenor de specialitate și nutriționist și nu începeți să faceți exerciții fizice fără a consulta un specialist.
  • Bea multa apa.
  • Nu recurgeți la medicamente și steroizi pentru a obține absuri strânse.
  • Luând moderat suplimente nutritive, consultați un medic sau un medic nutrițional atunci când este aprobat și respectați cantitățile permise.
  • Perseverență și răbdare, deoarece rezultatele pot dura între 3 și 6 luni să apară cu un model muscular sănătos

 47 total views,  1 views today

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *